Облік турфірми


Чому CRM-система важлива саме в туристичній сфері
Як і в будь-якій іншій галузі облік в туризмі має свою специфіку. Туристична діяльність пов’язана з великою кількістю розрахунків і взаєморозрахунків — за всім не просто встежити.
У турагенції присутній як управлінський, так і бухгалтерський облік. Правильне ведення обліку туристів допомагає приймати потрібні і своєчасні управлінські рішення. Хто, куди і як часто подорожує фіксується в CRM МоїТуристи. Немає потреби вести записи в блокнотах або окремих файлах.
Дуже часто бухгалтерський облік в турагентстві веде власник, він же директор. Законодавство в частині оподаткування змінюється досить часто і важливо тримати руку на пульсі. Корисно відстежувати інформацію на інтернет ресурсах, які оперативно повідомляють про нововведення у законодавстві в сфері туризму, щоб оперативно на них реагувати і нічого не упустити. Зазвичай відбувається анонс нововведень, а після їх законодавчого закріплення — розгорнута інформація про те, як правильно їх трактувати і застосовувати в своїй діяльності.
Директор на свій розсуд веде облік туристичної діяльності, але незамінним помічником і джерелом даних для нього стане CRM МоїТуристи. Тут є розділ Статистика, в якому можна сформувати різні звіти, дані з яких будуть використані для бухгалтерського обліку турфірми. Важливо вносити і фіксувати всю інформацію в системі і тоді облік стане набагато простішим і приємнішим.
Як уже згадувалося на початку статті — у туристичної діяльності багато рухів грошових коштів. Тому облік фінансів в туризмі має особливе значення. Директору або бухгалтеру потрібно постійно відстежувати грошові потоки, не заплутатися в них, стежити за своєчасністю оплат. В CRM МоїТуристи облік оплат організований на високому рівні — є вибір типу оплати, прив'язка оплати до курсу долара або євро, можливість прийому онлайн оплат на свої реквізити, розділ Платежі з консолідованою інформацією про доходи та витрати. Все, що потрібно для якісного обліку.
Звичайно ж в системі є облік туристичних путівок. Ви в будь-який момент можете отримати інформацію про кількість проданих туристичних пакетів за потрібний період або по потрібному співробітнику. Замовлення на туристичну путівку має кілька логічних кроків — від моменту звернення клієнта до його повернення з поїздки.
Ведіть облік турфірми в CRM МоїТурісти — це зручно і приємно.
Що робить CRM
—  дає можливість працювати з різними даними і реєструвати всі етапи переговорів - від заявки до результату
—  збирає необхідну для ведення бізнесу статистичну базу
—  пропонує готові технічні інструменти, на які можна покластися в процесі роботи, а також оптимальні кроки для досягнення мети
—  групує канали взаємодії: дзвінки, смс-повідомлення, електронні листи, ділові зустрічі, розсилки, соціальні мережі
—  систематизує корпоративний облік: кожен співробітник фіксує дані за однією схемою
—  дозволяє без зусиль перевіряти поточний стан справ, в тому числі, і поза офісом, - з ноутбука або планшета
—  допомагає формувати частину документів прямо на сайті, що значно економить час і туристам, і менеджерам