logo CRM МоїТуристи
Чому вам потрібні МоїТуристи
Турсканер
Суперпошук турів
Ціни
Всього від 160 грн в місяць
ua
ru

Облік турфірми


Чому CRM-система важлива саме в туристичній сфері

Турфірма - будь то невеликий офіс з кількома співробітниками або розгалужена мережа з філіями в багатьох містах - кожен день стикається з одними і тими ж труднощами. Їх спільний знаменник - невичерпні потоки інформації найрізноманітнішого змісту. Однією з найважливіших завдань є організація роботи всередині фірми і співпраці з іншими компаніями та фізичними особами за єдиним стандартом.

CRM-система в таких умовах незамінна. Програма враховує той факт, що туристична діяльність може проводитися паралельно в декількох валютах, і моментально перераховує поточні курси. З нею не потрібно звіряти окремі списки. Вона дозволяє фіксувати наявність аеропортів, вокзалів, готелів, санаторіїв, баз відпочинку та інших елементів інфраструктури, оперативно вносити зміни, відзначати активні пропозиції в певний період і тури будь-яких напрямків.

Потрібна вона і для бухгалтерії. Крім надходжень по касі і банку, спеціалізована програма відображає функціональний стан об'єктів, скажімо, відсоток вільних номерів в готелі або наявність квитків на рейс. У ній можна сформувати будь-які фінансові документи і для компаній, і для відпочиваючих.

Автоматизація найскладніших процесів в сфері туризму корисна ще й тим, що демонструє відмінну організацію турфірми, орієнтованої на створення довгострокових відносин із замовниками та бізнес-партнерами. Це допомагає їй підтримувати позитивний імідж, демонструвати лояльність до клієнтів і, в кінцевому підсумку, добре відчувати себе в конкурентному середовищі.

Що робить CRM

—  дає можливість працювати з різними даними і реєструвати всі етапи переговорів - від заявки до результату
—  збирає необхідну для ведення бізнесу статистичну базу
—  пропонує готові технічні інструменти, на які можна покластися в процесі роботи, а також оптимальні кроки для досягнення мети
—  групує канали взаємодії: дзвінки, смс-повідомлення, електронні листи, ділові зустрічі, розсилки, соціальні мережі
—  систематизує корпоративний облік: кожен співробітник фіксує дані за однією схемою
—  дозволяє без зусиль перевіряти поточний стан справ, в тому числі, і поза офісом, - з ноутбука або планшета
—  допомагає формувати частину документів прямо на сайті, що значно економить час і туристам, і менеджерам


sale

Використовуйте систему безкоштовно три дні, а ми допоможемо вивчити всі її переваги

Реєструючись, ви приймаєте угоду з користувачем Ви вже маєте аккаунт?

 


Нагадати пароль?
Реєстрація