logo CRM МоїТуристи
Чому вам потрібні МоїТуристи
Турсканер
Суперпошук турів
Ціни
Всього від 160 грн в місяць
ua
ru

Автоматизація турфірми


Що таке CRM-система в сфері туризму

Телефони розриваються, проте не з кожним, хто дзвонить, вдається поговорити ґрунтовно. Розміщували рекламу, а вона не працює. Один з менеджерів звільнився, інші ж не можуть розібратися з його клієнтською базою. Туристи-роззяви загубили документи - тепер треба продублювати папери і перезамовити тур. Знайома ситуація?

Проблем багато - рішення одне - впровадження CRM-системи. Відтепер працівники фірми контактують з замовниками за допомогою спеціальної програми. Вона зберігає, аналізує, контролює всю необхідну інформацію про контрагентів, а також допомагає співробітникам погоджувати ті чи інші рішення.

Автоматизована система дозволяє діяти на випередження: вона вкаже, що компанії студентів, які захоплюються сноубордом, варто запропонувати недорогий відпочинок в Карпатах. Не біда, якщо підйомників буде 2, а не 4, як їм хотілося б - помірна вартість проживання все компенсує. Однак про цей тур не варто говорити з Олексієм Леонідовичем, який віддає перевагу спокійному відпочинку на морі з всією сім'єю, хоче отримувати тільки найкраще обслуговування і ніколи не скупиться. Відчуваючи турботу і знаючи, що його побажання обов'язково врахують, замовники не підуть до конкурентів, адже від добра добра не шукають.

Ця система на руку тим, хто не бажає кидати рекламні гроші на вітер. Вона покаже, що за місяць по журнальному оголошенню з 56 клієнтів тури купили лише п'ятеро. А банер в інтернеті дав 243 дзвінки і 52 продажі. Наступного разу буде легко визначити, скільки робити розміщень і в яких медіа, щоб в подальшому використовувати найефективніші методи і майданчики.

Що вміє CRM

—  уніфікувати всі робочі процеси - будь-яка зміна в розпорядку або ж зміна співробітників будуть відбуватися безболісно
—  сприяти успішному плануванню рекламних кампаній, маркетингових цілей і загальної стратегії розвитку фірми
—  нагадувати менеджерам, на що потрібно звернути увагу (наприклад, підказати клієнтові, що у нього закінчується термін дії закордонного паспорта)
—  робити смс- і mail-розсилку безпосередньо із системи
—  в разі повторного звернення показувати на екрані, хто дзвонить, і миттєво відкривати файл туриста
—  надавати докладну статистику замовлень і реалізованих послуг
—  визначати ступінь вкладу менеджера в продажі і розраховувати премію


sale

Використовуйте систему безкоштовно три дні, а ми допоможемо вивчити всі її переваги

Реєструючись, ви приймаєте угоду з користувачем Ви вже маєте аккаунт?

 


Нагадати пароль?
Реєстрація