Автоматизація турфірми


Що таке CRM-система в сфері туризму
Для туристичного агентства важлива добре налагоджена робота. Автоматизація в туризмі — багатогранне питання. Чим більше процесів автоматизовано, тим менше часу йде на рутину і більше уваги буде виділено на якісну роботу з клієнтами.
Дуже добре, коли автоматизація туристичного бізнесу стає актуальною з моменту його початку. Це дозволяє відразу закласти фундамент правильної організації роботи, що в кінцевому підсумку принесе високі результати підприємницької діяльності.
Основні взаємини у туристичного агентства — з туристичними операторами і туристами, які є клієнтами турагентства. Автоматизація роботи турагентства полягає в тому, щоб максимально ефективно взаємодіяти і з першими, і з другими. Цю функцію може взяти на себе і якісно виконувати CRM система.
В CRM МоїТуристи є весь необхідний функціонал для роботи з клієнтами: зберігання клієнтів і замовлень, ведення замовлення від моменту звернення туриста до його повернення з відпочинку, фіксація оплат, календар справ і нагадування, інтеграція з IP-телефонією, відправка e-mail та SMS розсилок, звітність і багато іншого. Постачальниками турів, які реалізуються туристам, є туристичні оператори. Щоб не шукати тури на сайтах різних туристичних операторів в CRM МоїТуристи інтегрований професійний пошук турів Турсканер. Він дозволяє зручно і швидко знайти підходящі пропозиції для клієнтів.
Автоматизація туристичної діяльності полягає також в зручному укладенні договору з туристом. Для цього в CRM МоїТуристи додані рекомендовані договори всіх ключових туристичних операторів — необхідні дані підтягнуться в потрібний договір автоматично. Це дуже зручно і економить багато часу.
Обов'язково використовуйте функціонал e-mail та SMS розсилок — це ефективний інструмент при грамотному підході. Надсилайте максимально релевантні розсилки різним категоріям туристів і отримуйте нові замовлення від вже існуючих клієнтів.
Повноцінна автоматизація туристичного бізнесу можлива тільки з системою нагадувань про важливі події: коли відлітають туристи, коли повертаються, хто повернувся вчора, у кого скоро День Народження, кому потрібно нагадати про закінчення терміну дії закордонного паспорта. Все це і багато іншого вже є у функціоналі CRM МоїТуристи.
Автоматизуйте діяльність свого турагентства і обов'язково отримаєте дивіденди у вигляді зростання кількості замовлень і прибутку.
Що вміє CRM
—  уніфікувати всі робочі процеси - будь-яка зміна в розпорядку або ж зміна співробітників будуть відбуватися безболісно
—  сприяти успішному плануванню рекламних кампаній, маркетингових цілей і загальної стратегії розвитку фірми
—  нагадувати менеджерам, на що потрібно звернути увагу (наприклад, підказати клієнтові, що у нього закінчується термін дії закордонного паспорта)
—  робити SMS та mail-розсилку безпосередньо із системи
—  в разі повторного звернення показувати на екрані, хто дзвонить, і миттєво відкривати файл туриста
—  надавати докладну статистику замовлень і реалізованих послуг
—  визначати ступінь вкладу менеджера в продажі і розраховувати премію