logo CRM МоїТуристи
Чому вам потрібні МоїТуристи
Турсканер
Суперпошук турів
Ціни
Всього від 160 грн в місяць
ua
ru

Система управління турфірмою – як керувати ефективно


Що потрібно знати про CRM-систему для досягнення результату

Розпал дня, менеджери працюють не покладаючи рук, офіс гуде, спраглі до відпочинку громадяни обирають тури - ззовні все вказує на діловий підхід і злагоджений процес. Але як дізнатися, наскільки вони дієві? Саме CRM-система, що запам'ятовує і реєструє кожен крок, допомагає директору і адміністрації побачити, чи на совість працюють із замовленнями, чи отримують підтримку вже наявні клієнти і чи успішно розвивається фірма в цілому.

Завдяки програмі, керівник з легкістю визначить, хто і скільки обробив заявок за той чи інший період часу. Це дозволить не тільки виявити ледарів, а й визначити, наскільки плідні дії кожного співробітника. І при необхідності внести корективи.

Одна з відмінних рис туристичного бізнесу полягає в тому, що клієнт може приймати рішення спонтанно і під впливом обставин або сторонніх думок змінювати його. На практиці це виглядає так: Ольга Петрівна зробила заявку у Оксани, збираючись вирушити у подорож до мексиканських пірамід, але поїхала в шопінг-тур в Італію, сплативши за тур у Ігоря.

За рахунок алгоритму CRM-системи можна точно розділити премію, щоб кожен менеджер відчував справедливе ставлення до себе. Тоді зведуться до мінімуму і конфлікти, що виникають в спірних випадках, а всі питання з туристами будуть вирішуватися в робочому порядку. Це значно покращить клімат в колективі і підвищить якість обслуговування.

Якщо ж в команді з'явився новачок, йому не доведеться довго звикати до незнайомих правилам. Всі схеми зібрані в одній програмі. Досить розібратися з її функціями - і можна включатися в процес на будь-якому етапі.

Що дає CRM

—  кожен співробітник працює за загальними стандартами, а не як йому зручніше
—  керівник завжди в курсі того, що відбувається в колективі, і може контролювати ступінь взаємодії менеджерів
—  директор фірми оперативно отримує всю статистику і аналізує ситуацію, спираючись на конкретні дані
—  працівники здобувають корисний технічний інструментарій для спілкування між собою та обговорення проектів
—  для підвищення продуктивності їхньої праці і економії часу існує опція нагадування про вирішення поточних задач
—  в форс-мажорних обставинах (звільнення або тривала хвороба співробітника) база даних не втрачається, а переговори без проблем продовжать колеги


sale

Використовуйте систему безкоштовно три дні, а ми допоможемо вивчити всі її переваги

Реєструючись, ви приймаєте угоду з користувачем Ви вже маєте аккаунт?

 


Нагадати пароль?
Реєстрація